Klinik Psikoloji ve Psikologlar Derneği
Ruh sağlığınız için çalışıyoruz...
(0312) 911 36 26
info@klinikpsikolog.org.tr

Call CenterKlinik Psikoloji Derneği Call Center

Call Center Hizmeti!

Call Center, Klinik Psikoloji ve Psikologlar Derneği ve Psikologlar ve Psikiyatristler Derneği’nin ortak olarak hazırladığı ve Türk insanının menfaatine sunduğu bir hizmettir.
Konu ile ilgili olarak detaylı bilgiye aşağıdaki sıkça sorulan sorulardan ulaşabilirsiniz!

Psikolojik Destek hattımız ile Yanınızdayız.
(0312) 911 3626

Aboneliğinizi hemen başlatmak için burayı tıklayın!

1- Call Center nedir?

 Call Center, Klinik Psikoloji ve Psikologlar Derneği ve Psikologlar ve Psikiyatristler Derneği’nin ortak olarak hazırladığı ve Türk insanının menfaatine sunduğu bir hizmettir.
 Bu hizmet, dünyada sadece birkaç gelişmiş ülkede mevcuttur.
 Bu hizmet, kamu yararına yapımaktadır.
 Bu hizmet, her acil durum için bir hat olmasına karşılık ruhsal ve psikolojik / psikiyatrik durumların acil çözümlenmesi yada önlem alunmasu veya yönlendirilmesi durumları için bir mekanizma olması gerektiği düşüncesiyle kurulmuş olup, durumun sonuna kadar takibi ve bir çözüm noktası olmak amacıyla oluşturulmuştur.
 Bu hizmet, özellikle ülkemizde her ne kadar aşıldı ve aşılmaya başlandı ise de ruhsal, klinik ya da telkin müdahaleleleri gerektiren vakalarda bile kişilerin bir uzmana danışmayı yeğlememesi sebebiyle çabuk, pratik ve az maliyetli olması sebebiyle sunulmaktadır. Zira yanlış uygulama ve bilgiler, en az fiziki muayene ve tedaviler kadar önemli olan ruhsal sıkıntı ya da olumsuzlukların erkenden müahale ile çözüme kavuşturulmasına engel teşkil etmektedir. Tedavinin sadece uzmanlarca gerekleştirilmesi esası bu şekilde halkımızın bilincine yerleşecektir. Ufak bir sıkıntı ya da stresin, fiziki, sosyal ve psikiyatrik rahatsızlıklara yol açacağı unutulmamalıdır.

2- Call Center Kimlere hizmet vermektedir?

 Bu hizmet, Klinik Psikoloji ve Psikologlar Derneği ve Psikologlar ve Psikiyatristler Derneği sistemi olanlara verilmektedir. Bu ise gereksiz arama ve meşguliyetleri en aza indirmek ve uzmanlarımızın gerçek destek taleplerine zaman ve konsatrasyon ayırabilmeleri için uygun görülmüştür.
 Bu hizmeti sınırsız almak için gerekli sistem aboneliği, 0 (312 911 36 26) numaralı telefon ile ya da http://www.ppd.com.tr/basvuru/sistem-abonelik-basvurusu.html linkinden yapılabilir.

3- Call Center’a istediğim zaman bağlanabilir miyim?

 Bu hizmete istediğiniz zaman ve istediğiniz yerden normal bir sabit telefondan ya da bir cep telefonundan bağlanabilirsiniz.

4- Call Center’ ı arama saat sınırı var mı?

 Bu hizmete istediğiniz zaman ve istediğiniz saatte bir sabit telefondan ya da bir cep telefonundan bağlanabilirsiniz.

5- Call Center’a ne kadar bağlı kalabilirim?

 Bu hizmete test çalışmalarımız süresince ve görevliye bağlandığınızda 3 dakika, test çalışmalarımız sonrasında ise 5 dakika bağlı kalabileceksiniz.
 Bu belirlenen dakikakarın sonuna kadar görevlilerimiz size yardımcı olacaklar, gerekli müdahale, yönlendirme ve önlemler ile ilgili bilgileri bu süre içinde size verecekler.
 Sorununuz, talebiniz ya da destek talebiniz tam bir çözüme ulaşana dek, talep etmeniz kaydı ile ve tüm iletişim giderleri tarafımıza ait olmak kaydı ile görevlilerimiz sürekli sizinle iletişim halinde olacaklar.

6- Call Center’da beni kimler karşılar?

 Bu hizmette sizi görevlilerimiz karşılayacaklar. Her türlü talep, destek ve sorularınızı görevlilerimizle rahatlıkla paylaşabilirsiniz. Gizlilik esasına bağlı olarak gerçekleşen bu hizmette size destek olacak tüm personel, kadro ve görevlilerimiz kurumlarımız güvencesi altında, yine gizlilik esasına bağlı olarak görevini yapan ve size en doğru yönlendirmeyi yapacak kabiliyette görevlilerdir.

7- Call Center ihtiyacım olan desteği verebilecek mi?

 Gizlilik esasına bağlı olarak gerçekleşen bu hizmette size destek olacak tüm personel, kadro ve görevlilerimizin kurumlarımız güvencesi altında, yine gizlilik vesasına bağlı olarak görevini yapan ve size en doğru yönlendirmeyi yapacak kabiliyette görevliler olması sebebiyle destek çözüm noktasına kavuşturulacaktır.
 Görevlilerimiz, talebinizi o an gerçekleştirebiliyorsa derhal size faydalı olabilecek, genellikle bir uzman desteği için ise uzmanlarımıza size yönlendirecekler. Ancak fiziki, bire bir danışmalarda ve muayene vesair müdahalelerde ek maliyetiniz olabilir; bu ise üyeliğiniz sebebiyle minimum oranda tarafınıza yansıtılmaktadır.

8- Call Center desteği fiziki olarak yönlendirir mi?

 Elbette, verilen destekler muayene ve müdahale durumları için kadromuzca uzmanlarımıza yönlendirilmektedir. Bununla ilgili gerekli, uygun ve en mantıklı, kalıcı ve gerçek yönlendirme derhal sizinle teyit edilerek gerçekleştirilecektir.

9- Çalıştığınız uzmanlar kimlerdir?

 Çalıştığımız uzmanlar, kurumumuz ve Üniversitemiz St. Clements University işbirliği içinde olan, alanında uzman ve size gerekli, uygun, en mantıklı, kalıcı ve gerçek danışma ve müdahaleyi gerçekleştirecek Psikolog ve Psikiyatristlerdir.

10- Call Center başvurumda uygun olduğum saat için aranma talep edebilir miyim?

 Elbette, Call Center başvurunuzda uygun olduğunuz saat için aranma talep edebilirsiniz.

11- Call Center maliyeti ışında ek bir maliyet var mı?

 Fiziki, bire bir danışmalarda ve muayene vesair müdahalelerde ek maliyetiniz olabilir; bu ise üyeliğiniz sebebiyle minimum oranda tarafınıza yansıtılmaktadır.

12- Call Center üyeliğimi nasıl ve ne zaman aktif edebilirim?

 Call Center üyeliğinizi derhal, şimdi , 0 (312 911 36 26) numaralı telefon ile ya da http://www.ppd.com.tr/basvuru/sistem-abonelik-basvurusu.html linkinden yapabilirsiniz.

13- Call Center üyeliğimi nasıl dondurabilirim ya da durdurabilirim?

 Üyelik iptalinizi, istediğiniz zaman, telefon, kayıtlı e-postanız ya da sms yoluyla ücretsiz yapabilirsiniz.

14- Başkasının adına destek talebinde, kendi üyeliğim ya da bir üyelik ile bulunabilir miyim?

 Evet, başkasının adına destek talebinde, kendi üyeliğiniz ya da bir üyelik ile bulunabilirsiniz.

15- Örnek olarak hangi konularda başvurabilirim?

 Stres,
 Herhangi bir rahatsızlıktan şüphe,
 Alkolizm,
 Anksiyete bozuklukları,
 Disleksi,
 Kişilik bozuklukları‎,
 Nevrozlar,
 Çocuklarla ilgili problemler,
 Cinsel sorunlar,
 Aile için her türlü problem,
 Psikolojik ve Psikiyatrik herhangi bir rahatsızlık,
 Tüm rahatsızlık, destek ya da talep ve şüpheleri için başvuruda bulunabilirsiniz.

Çözüm Ortaklarımız

SİZİN İÇİN BİRLİKTE ÇALIŞIYORUZ!
© 2013 Klinik Psikoloji ve Psikologlar Derneği
Klinik Psikoloji ve Psikologlar Derneği, Psikologlar Federasyonu Kurucu Üyesidir!
İzmir-1 Cd. No:33/31 Kızılay, Çankaya/Ankara
Telefon: 444 1 659 Faks: (0312) 4184599
E-Mail: info@klinikpsikolog.org.tr